Translate

niedziela, 6 kwietnia 2014

chcesz życ w 'pozostałościach'...?


Spoglądam na swoją obecną sytuację i
mówię: "Oto, kim jestem".
 Nie, to nie to, kim jestem.
 To jest to, kim byłam.
 Powiedzmy na przykład, że nie mam dość pieniędzy na koncie
 albo że nie zadowala  mnie  związek uczuciowy
 albo że moje  zdrowie i sprawność nie są zadowalające.
To nie to, kim jestem; to pozostałość, rezultat moich dawnych myśli i działań.
A więc żyje bezustannie w tych pozostałościach myśli i działań podejmowanych w przeszłości....
Kiedy patrze na swoją obecną sytuację i określam według niej samą siebie...- to skazuje się na to, że w przyszłości nie będę miała niczego więcej....
 (za  James Ray)
 
 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.