Translate

środa, 9 kwietnia 2014

nie zastanawiaj sie czy kogoś kochasz ...bo w chwili gdy to robisz ta miłość umiera

Naprawdę to jest tak, że gdy budzisz się rano obok tej osoby, kiedy ona jeszcze śpi...
i patrzysz na nią czekając, aż się obudzi - wiesz, czy jesteś szczęśliwy...
czy, gdy w końcu otworzy oczy i się uśmiechnie
to czy będzie to najpiękniejszy uśmiech jaki kiedykolwiek widziałeś...


 nie mam racji?

za oknem pada deszcz
wczoraj też padał
i przed wczoraj też

i przypomina mi się kiedy biegaliśmy z W w ciepły wiosenny deszcz ...
Ja w czerwonej sukience a on w garniturze ,to było na jakimś weselu ...

wczoraj idąc do galerii handlowej zobaczyłam kawałek trawnika usiany stokrotkami  i ten zapach ...


czuje się jak zabawka zostawiona półce bo znudziłam się już
czuje się jakbym była najbardziej samotną i opuszczoną dziewczyną w tym mieście
widziałam to wczoraj w reakcji D. w kinie
aż zapytał czy kogoś mam 
mam
 ale jakbym była sama

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.