Translate

niedziela, 12 lutego 2012

Wstań, zrób krok, a po nim kolejne - życie to ruch. Scott Smith.

tylko szkoda ze nie wszyscy to rozumieją....i przez cale życie siedzą na dupie i zastanawiają się dlaczego do licha szczęście do nich nie przyszło, bo przecież nie zrobili nic złego....ale tez nie walczyli o to szczęście, nie wprowadzali żadnych zmian... każdy moment jest dobry na zmianę, każda chwila jest dobra na ten pierwszy krok!
Tak wiem mądralińska się znalazła...ale może właśnie dlatego mogę się wymądrzać bo przez to przeszłam.
Zawalczyłam o swoje życie i je zmieniłam...a przynajmniej próbuję to robić...
Czasami jestem gotowa przysiąc,iż myślisz ,że że przebiegam przez życie i niczego się po drodze nie nauczyłam,nie uczę i nie nauczę....Dobrze wiem co przeżywasz.Tak bardzo przyzwyczaiłeś/łaś się do samotności ,że boisz się co się wydarzy ,jeśli znajdziesz sobie kogoś,kto może Cię z niej wyrwać...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.