Translate

czwartek, 16 lutego 2012

Jestem pośrodku niczego i właśnie tutaj chcę być. Jestem na dnie wszystkiego i wreszcie zaczynam wierzyć

Kiedyś napisałam na tym blogu,że ludzie się nie zmieniają tylko oszukują  w inny sposób...
Tak więc...może ja tak naprawdę wcale się nie zmieniłam?
Może zaczęłam siebie i innych inaczej bardziej perfidniej oszukiwać!?
Wydaje mi się,że bardziej dorosłam
A to wszystko kłamstwo...
Kolejne kłamstwo w moim życiu 
takie piękne kłamstwo,którym strąciłam na dno duszy swoje potrzeby ,pragnienia i marzenia.
Stawiając nowe cele  i wymagania tak bardzo chcę zapełnić tą pustkę zwaną życiem...
Są na świecie ludzie bardziej od innych wrażliwi i odbierający bardziej uczuciowo.
My zawsze będziemy mieć w sobie ten Weltschmerz?
Zawsze będziemy potrzebowali więcej odczuć,miłości i bodźców niż inni.
My nie przechodzimy obojętnie .
Fenomen polega właśnie na tym ,że my chcemy aby zrozumieć,my zawsze musimy mieć odpowiedź na świat.
Problem tylko w tym,że ...no właśnie świat i ludzie są brutalni.
A my zbyt delikatni ,uczuciowi na tą rzeczywistość.
Niektórzy zostają muzykami,poetami,artystami.
Ja popaprałam swoją drogę w mistrzowski sposób
I teraz stoję pośrodku
Pośrodku mojego WSZYSTKIEGO ,co jest tak naprawdę niczym...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.