Translate

środa, 23 listopada 2011

Przegrałam bitwę ale nie wojnę

Udupiłam
I ideologie-za dwa tyg.poprawka
i myśl Polityczną -jutro poprawka
To wszystko przez tego sukinsyna i skończonego CHUJA
Bo zamiast siedzieć i się uczyć to myślałam o nim,esowałam z nim lub się z nim spotykałam
Teraz mam
A ja nie przegrywam i nie jestem, kurwa od przegrywania.
Tak sobie myślę że po co mi to wszystko skoro chce być kimś ????Po co mi ktoś kto mnie ogranicza na kogo muszę się oglądać?
NO po CO?
Wolę samotność
trochę jest ciężko ale ja już się przyzwyczaiłam On był tym kimś i wiem,że tylko z nim byłam szczęśliwa.Choć nie zdawałam sobie z tego sprawy i cięgle chciałam więcej
To był ON.Bo wierze głupia w teorię dwóch połówek:Bóg stwarza duszę rozdziela na dwa potem każe w świecie się szukać.Odnalazłam Go i co z tego?Skoro życie nas rozdzieliło ???Zwykła szara codzienność i to kim był Ogarniam się więc mam już te rozmyślania w dupie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.