Translate

wtorek, 22 listopada 2011

8-tyle jest we mnie nie mnie ,że to ja jestem w kimś ...

Ma 8 stron
CO?
To co napisałam o sobie o swoim życiu.
Ten kto to przeczyta zapewne pierdolnie na zawał .Tak więc do tych 8 stron A4 potrzeba dodać coś na serce lub melisę ....
Ale potrzebowałam tego
Teraz jestem czystą kartą ...mogę wszystko od nowa
Postaram się tym razem nie spieprzyć .
Postaram bo ile to razy zaczynałam od nowa?
10 razy upaść 11 się podnieść
Tym razem się na serio zacięłam i muszę to zrobić bo to moje życie...i co będę je mieć tak spieprzonym na własne życzenie ?
Jeszcze nie zdążyłam się na dobre w nim rozkręcić a tu takie jazdy za mną się ciągną ...
Nie chce tego bagna nie chce tego brudu NIE NIE NIE
Zostawiam Cię ...
Bo nie chce umrzeć na dnie,Chce żyć
Zostać kimś
Ogarnąć się

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.