Translate

środa, 23 marca 2011

Piosenka 26

Tylko ciekawość trzyma mnie
jeszcze przy życiu
tak bardzo chcę wiedzieć co czeka
mnie jutro
Z kim zejdzie się moja droga
Pogrążona w mrokach rozpaczy
Zrezygnowana
Wciąż mam nadzieję,że
mój los się odmieni


Nie ma nic za darmo
Nawet za miłość trzeba zapłacić
Chcemy tylko zysków
Boimy się strat
Wyczekujemy tylko korzyści


Po co nam takie życie?
Dobrze wiemy,że przyjdzie
taki dzień
W którym nasz świat zniknie
Nin,nie będzie się liczyło
Nawet nasze pieniądze


Nie ma nic za darmo
nawet za miłość trzeba zapłacić
Chcemy tylko zysków
Boimy się strat
Wyczekujemy tylko korzyści


Czegoś mi brakuje
Sama nie wiem czego
Otoczona zbytkiem i niepotrzebnymi 
rzeczami
Umieram w duszy
Pozostaje tylko ciało,
które nieustannie domaga się
Twojej obecności
Proszę przyjdź po swoją
 niewinną ofiarę...
[Płaczę za miłością
Proszę przyjdź po swoją niewinną ofiarę
Nie mogę jej sobie znaleźć
proszę przyjdź po swoją niewinną ofiarę
Nie mogę jej sobie kupić
Proszę przyjdź po swoją niewinną ofiarę
Nikt nie chce mi jej podarować
Proszę przyjdź po swoją ofiarę
Czy ktoś spotkał odrobinę bezpańskiej
miłości dla mnie?]


Moja miłość to prezent
Bezinteresowna ofiara
Nie ma ceny
Jak mało rzeczy na tym
 świecie

Moja miłość to prezent

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.