Translate

sobota, 12 marca 2011

Kto chce za wiele dowieśc , nie dowodzi niczego(H.Balzak)

A
Raczej czym jestem?
Czym się stałam?
Pusta nie mająca w sobie nic...
Nikogo nie Kocham nawet siebie
Liczą się tylko rzeczy i kasa i moje szczęście mój interes tylko ja muszę by zadowolona
Jak mam kogoś pozna skoro nigdzie nie wychodzę(mother dzięki za to spostrzeżenie)z nikim się nie spotykam
Jestem B E Z N A D Z I E J N A
Na własne życzenie
nikt nie jest winny tylko JA
I do nikogo nie mam pretensji
Tylko do siebie samej
Kolejny powód żeby siebie jeszcze bardziej nienawidziec
Dziękuję M.K,że mi to uświadomił
Skończę jak Lady Makbet Może nawet gorzej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.