Translate

środa, 16 marca 2011

Dziś powiedział,że moje oczy są puste...
Wracałam do domu i uzmysłowiłam sobie,że moje życie jest puste i jestem jak zombie.Nie myślę po prostu nie myślę robię wszystko mechanicznie i z dnia na dzień.Zero pomyślenia bo wszystko zaplanowane do ostatniej minuty
Aby właśnie nie myślę
O tym kim jestem
Czym się stałam
Są puste ale nie wiem na jakiej podstawie to stwierdził i czemu On ?
Nie mam planów i nie zastanawiam się
Bo po co ?
Przecież moje życie i tak jest pieprzenie samotne i samolubne i złe pełne zła i nienawiści

W świetle rozżarzonego Słońca
rozglądam się dokoła,
wyobrażając sobie, co gdyby to wszystko przepadło.
Czekam aż nadejdzie ten dzień.

Ameryko, to wszystko jest tak piękne.
Ale tylko do czasu aż nie przepadnie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.