Translate

środa, 16 lutego 2011

Po co ?
Wpakowałam się w  bagno...
Ale ok może da się jakoś odkręcić...?Już ja nad tym pomyślę,bo kto jak nie ja jest najlepszy w takich akcjach.!?
Bo zawsze kurwa ja największe kaszany zdarzają się tylko mi!!!
A propos 6 kg do tyłu ...Nawet 7 miesięczne dziecko E ma grubszą rączkę od mojej bo spr.Wróciłam do domu uhahana ale trochę bolało.Ale to co jest najważniejsze tu studia !!Wmówiłam to sobie jak mantrę i uwierzyłam.W egoistyczny cel ...
I znowu to zrobiłam tym razem zegarek ale sorry ten stary się zaciął a zegarmistrz policzyłby sobie 30zł za naprawę a ja dołożyłam tylko ...1470zł i mam, nowy?Idiotko to się zaczyna źle komplikować i jeszcze jutro K rzuciła hasło Z A K...i nie nie nie na imprezę idę ale nie dam się wciągnąć w to z czego wybrnęłam .A było tak dobrze a tu ...Ja nie mogę ciułać bo rozpierdalam za jednym razem ...Chociaż może wyolbrzymiam bo ...
A ten semestr super się zapowiada
2 egzaminy ustne ja nie wiem jak przebrnę bo w stresie znów połowę po angielsku powiem jak na maturze z polaka...
Ciężko będzie ...i jeszcze socjologia ,logika.A i zwiałam dziś z K z połowy Prawa Międzynarodowego ale sorry gość sam się nudził swoim wykładem a po drugie to siedziałam tam od 8 rano !!!!!!!!
Lubię taki stres bo wtedy nie wiem jak się nazywam nic nie czuję i nie myślę o swoim życiu o tym co mam zrobić i o Allegro.pl
Arizono Arizono ja chcę znów dzieciństwo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.