Translate

niedziela, 20 lutego 2011

NAUCZYŁAM SIĘ UMIERAĆ W SOBIE
NAUCZYŁAM SIĘ UKRYWAĆ CAŁY STRACH
NIE DO WIARY ŻE TAK BARDZO PŁONĘ
NIE DO WIARY ŻE ROZUMIEM KAŻDY ZNAK
TO JA, TAN SAMA
OD TYLU LAT, SAMA
BO CIEBIE MI BRAK
CIEBIE MI BRAK
BO CIEBIE MI BRAK
CIEBIE MI BRAK
TO JA, TA SAMA
OD TYLU LAT, SAMA
CZEKAM


T.S kolega marł w zeszłą niedzielę na stole operacyjnym po wypadku samochodowym.To już druga młoda osoba,którą znam...Najpierw K teraz on.
K miała brać ślub z Ł (przystojny,kasiasty )Zamiast suknię na ślub założyła na własny pogrzeb
T w sobotę wrócił z rekolekcji dla osób,które rozważają seminarium

Czemu oni.Młodzi całe życie przed nimi chcieli Go przeżyć w przeciwieństwie do mnie.To niesprawiedliwe.Kusze los żeby w końcu się udało dziś np.jechałam bez pasów bo ślisko to może wypadeczek...
To oni powinni żyć zamiast mnie.
Bo ja krążę bez celu i zmarnuje życie a oni mogli tyle osiągnąć...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.