Translate

środa, 9 lutego 2011

Nie wiem w którą stronę
nie wiem dokąd moge dotrzeć
uwalniam swoją wolę
zaczynam nową drogę
w miejsca których nie ogarnie myśl


Siedzenie przy lampie naftowej na wysokości 1700m.n.p.m.skłania do przemyśleń.Taki wiatr,że o wyjściu jeszcze do tego na narty nie ma momy.Chociaż czemu nie...większe prawdopodobieństwo tego,że ...ja+moje umiejętności narciarskie+wiatr...
Dobra ja naprawdę nie wiem co robi.Kim jestem?Co chcę osiągną a studiowanie drugiego kierunku właśnie zaczęło byc płatne...a coś nie wyobrażam sobie tego żeby przyjeli mnie na prawo na UW zresztą chyba bym się rozerwała.
Więc co?Zostanę bezrobotnym Politologiem Kurwa a Ci z Eupropeistyki bedą sobie bimbac i chlac z belgami w Brukseli.
A dziś znowu sen.Ale trochę bardziej skomplkowane niż zawsze.Za wolny intenet żebym wszystko napisała.Dam Dziś spokój bo i tak to staje się nudne.
Tylko czemu nie mogę wykorzysta mojego przewidywania do tego czy wyjdzie z naszego związku Tylko jedno pytanie bym chciała rozwiązac a potem może już tego nie .
Zabierz sobie Boże tą przyszłośc ja naprawdę chcę ewiedzie tylko konkrety!!!!!!!!Ale czy wtedy moje życie będzie miało jakiś sens.
To wszystko przez Dahla i tą Analizę polityczną

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.