Translate

niedziela, 14 lutego 2016

Life is a fear

To rok temu mnie rzucił
W Walentynki  
tak trzeba mieć wyczucie co nie?
I trzeba mieć inteligencje aby tkwić w takim związku
Aby tak "kochać" i aby traktować drugą osobę jak pigułkę szczęścia

życie jest przewrotne
Nawet bardzo
Ktoś kogo kochałaś rok temu teraz jest dla Ciebie nikim
Nie obchodzi Cię co się u niego dzieje

Ale dziś moje nastawienie do miłości nie jest lepsze
Chociaż jestem w związku
To co z tego ?
Skoro nie ma siły
jestem na skraju wytrzymałości tego wszystkiego co się w moim  życiu dzieje
Tak bardzo udaje kogoś kim już dawno nie jestem
Tak bardzo zal tego że się sztucznie do niego  uśmiecham
I czasem zdarzy mi pomarzyć o przyszłości której nie chce
znowu to samo
Tylko czy tym razem skończy się to tak  jak zawsze
Czy może skończę to wcześniej mając w głowie obraz tego co stało się wtedy
możne poprostuj ne dam rady na kolejny dzień....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.