Translate

wtorek, 9 lutego 2016

I love the way you make me feel like I'm the only person on this planet

życie bywa przewrotne
a szczególnie moje, które od początku nie miało być nawet życiem
odkąd świat i ludzie mi najbliżsi o mnie wiedzieli próbowali mnie zabić
a ja walczyłam ze wszystkich sil aby potem po ponad 20 latach chcieć zrobić to co oni mi

jeszcze całkiem niedawno moje serce przypominało kupkę mielonego mięsa
każda ważna lub ukochana osoba w moim życiu szatkował swoim zachowaniem moje serce
każda napotkana, nowo zapoznana osoba raniła
i dawała do zrozumienia, ze jestem w jego życiu nikim

tak bardzo zmieniona, zraniona i bez sensu życia musiałam  w końcu spotkać jego
który sprawia ze wystarczy mi tylko on
i nic ani nikt więcej nie jest mi potrzebny

razem z nim przyszła i pewność ze tylko naprawdę siła wyższa może nas rodzielić

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.