Translate

sobota, 1 listopada 2014

LOVE you are fucking shit

Nie wierze już w miłość
A droga do tej niewiary kosztowała mnie wiele
zawiedzeń,bólu,przemocy i rozczarowań
zapytana przez kogoś czy teraz kogoś kocham odpowiem ,że nie
Choć jestem w związku i mieszkam z tym kimś to nie kocham i nawet ie jestem zakochana
Nawet niby romantyczny wypad do Kazimierza był dla mnie gehenną na której odliczałam godziny do powrotu
Tak naprawdę chciałabym byś sama
być niczyją dziewczyną  do nikogo nie należeć z nikim nie sypiać
Mam już dość artystów, którzy okazują się damskimi bokserami
Delikatnych chłopców, którzy okazują się sfrustrowanymi nerwowcami przy których nie czuje się kobietą
Ambitnych dziennikarzy z zasadami, którzy traktują kobiety jak przygodę na jedną noc
I nie ma  żadnego sensu w wypadach do kina
Winach w parku
Kolacjach przy świecach
Czasem ze strachem stwierdzam, że być może moim przeznaczeniem był ktoś kto teraz nie żyje i dane mi będzie żyć samotnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.