Translate

niedziela, 9 listopada 2014

Słyszę wołasz mnie
Lecz widzę tylko pęknięte ściany
Ale boli!
Dławię w sobie krzyczące słowa 
które we mnie wzrastają
Aby przeżyć
 Blokuję się

Słyszę jak mnie wołasz 
Łykam truciznę z mojego serca
A te sny!
są zatartą granicą między 
wonją a pokojem
Aby przeżyć 
Blokuję się 

Wypowiedzieć słowa 
Aby zmierzyć się z tym światem 
Gdybym wypowiedziała te słowa
Wszystko nadal byłoby martwe 


Słyszę jak mnie wołasz 
Łykam truciznę z mojego serca
A te sny!
są zatartą granicą między 
wojną a pokojem
Aby przeżyć 
Blokuję się
My-jesteśmy martwi

Słyszę wołasz mnie  

Lecz widzę tylko pęknięte ściany
Ale boli!
Dławię w sobie krzyczące słowa 
które we mnie wzrastają
Aby przeżyć
 Blokuję się

I Wiem Dlaczego 




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.