Translate

poniedziałek, 20 października 2014

siedem razy upaść a osiem się podnieść

zawsze zdradzałam ale nigdy tak
flirtowałam zwodziłam tego drugiego aby wzbudzić zazdrość pierwszego
byłam kokietką ale nigdy kochanką
szukałam potwierdzenia swojej urody czaru seksapilu
ale tym razem poszłam na całość
bo szukałam innego po prostu

i co mi z tego zostało ?
zło bo zostałam wykorzystana ,mogłabym nawet zaryzykować, że zgwałcona
dobro bezgranicznie kocham K
choć nie jest facetem w moim typie
wszystko mnie w nim denerwuje
ale go kocham

i dziś rano budząc się z nim u boku chciałem zatrzymać świat na milion lat
ab ta chwila trwałą i trwała
ale nic miedzy nami nie jest ja dawniej 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.