Translate

niedziela, 5 października 2014

scene of the crime

jeszcze nigdy tak jak teraz nikogo nie zdradzałam
 jak teraz nigdy nikogo tak nie oszukiwałam
i jeszcze nigdy tak jak teraz nie chciałam umrzeć

ale czy to moja wina że zakochałam się w B
i ciągnę ten hmmm romans już prawie drugi miesiąc
a on postawił ultimatum, do sytuacji której nie potrafię rozwiązać

czasami nienawidzę siebie za to ,że tak komplikuje niektóre sprawy


Samotny człowiek 
szkła kryształowego 
spadający w otchłań 
zwaną życiem
rani każdego 
bez opanowania 
zahamowań
Opadając na dno ...
Dźwięk porażki
po sobie pozostawia 
(14.09.2013)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.