Translate

wtorek, 20 maja 2014

Whoever said love was easy? Do you know they told you wrong? ‘'Cause every time you feel it yea A piece of you is gone

od wczorajszego telefonu od S nie mogę coraz bardziej spać
nie potrafię też racjonalnie myśleć bo jedno jego pytanie
co się ze mną dzieje i dlaczego jestem nieszczęśliwa ....

wystarczyło mu jedno moje słowo a już wiedział

w tej chwili jako jedyny
kiedy własny przyjaciel ma mnie głęboko gdzieś a facet nie zwraca uwagi na moją duszę

choć jest przeklęty w moim życiu
i trudno tak trudno przyznać mi się, że nadal Go kocham
i kiedy nie jestem z nim już od ponad roku to wiem, że tylko jego  nadal jego Kocham najbardziej na świecie

właśnie teraz kiedy jest setki km ode mnie
zrozumiałam, że zamiast o nim zapomnieć ja za nim tęsknie

od kilku tygodni prześladują mnie dziwne sny
śni  mi się przyszłość
w tej przyszłości S i ja
ale nagle nasze szczęście przerywa on w roli tego złego

i tylko to -przeszłość z nim i bólem bycia z nim odstrasz mnie od tego aby wejść drugi raz do tej zabójczej rzeki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.