Translate

piątek, 16 maja 2014

To, że się boisz oznacza, że masz do czego wracać

Udaję radość, choć nie ma we mnie nawet iskierki radości
ukrywam smutek aby nie martwić tych którym na mnie zależy, tych którzy mnie podobno kochają, i tym którzy się o mnie troszczą 

niedawno myślałam o samobójstwie 
 wieczorem ,nocą odbywam ze sobą rozmowy ...
staram się odegnać lub przyćmić złe myśli
 i przekonać się że  przede mną jeszcze tyle pięknego życia 
wiem, że jeśli to zrobię to będzie to nie wdzięczność wobec wobec wszystkich 
ucieczka 
i jeszcze jedna tragedia w tym smutnym świecie 

jednak taki jest chyba pierwszy odruch beznadziejności 
głupio wierze, że samotność i cierpienie zahartuje mnie i oczyści 
mało z nas znosi samotność, ale ja marze o niej jak o ostatniej ucieczce 
jak myśl o samobójstwie myśli o samotności są dla formą protestu na jaki mnie stać 

gdy wszystko zawiodło a śmierć ma w sobie ciągle więcej grozy niż wybawienia ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.