Translate

czwartek, 19 grudnia 2013

nothing new to discover

Podobno każdy nowy rozdział w życiu jest okazją do zebrani doświadczenia
uczy nas  czegoś nowego ...
chyba gówno prawda


do Świąt tak mało dni a ja nic nie czuje ...
codziennie wchodzę do  miejsca mojej pracy i czuje sztucznie rozsiany zapach cynamonu i jabłek
i rzygać mi się chce ...bo to sztuczne i plastikowe

Patrze przez 8 godzin na ludzi ,którzy snują się jak zombie po sklepach wydając pieniądze na sieciówkowy shit nabijają kabzę koncernów wykorzystujących ludzi

nawet nie wiem kiedy przestałam odczuwać przyjemność z życia
doceniać codzienne malutki chwile szczęścia

nawet nie wiem kiedy przestałam kochać
i nie wiem już czym jest
miłość
bezpieczeństwo
i radość życia 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.