Translate

poniedziałek, 9 grudnia 2013

Mój przyjaciel nie jest z tych ,który można wypłakać sie w ramię
oj ,nie
Mój przyjaciel mówi mi z ironią abym kupowała bilety do L.A bo dostanę Oscara za najlepszą rolę Sierotki Marysi

Moja mam nie jest z tych co czekają na dziecko z obiadkiem ,pytając jak było w szkole


nie

czasem mam wrażenie ,że to ja byłam bardziej dorosła niż ona


mój facet nie jest idealnym ,przystojnym gościem ,przy którym czuję się kobietą
miałam taki owszem ,lecz marnie się to kończyło

moje życie nie jest nawet w 0.00001 % takie jakie bym chciała aby było

i walczę z tym choć wiem ,że nie wygram ,że walka gówno da
każdy kolejny przeżyty dzień to jak walenie głową w mur
że każdy kolejny dzień nie przyniesie nic dobrego
tym bardziej nowego



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.