Translate

wtorek, 31 grudnia 2013

All the ones who come All the ones who go Down to the water And all the ones who come All the ones who go Down to the sea

to był dziwny rok
zadziało się w nim Wszystko i Nic

z walizką pełną nie wiadomo czego wkraczam w nowy rok ,który nie wiadomo co przyniesie


jedna strona mojej osoby chciałby użalać się nad sobą i wpaść w czarną rozpacz
lecz druga cieszy się z minionego roku bo nauczyła się wielu rzeczy
tego ,że życie pełne jest niespodzianek i nigdy nie wiesz co może czekac na Ciebie jutro

ten rok nauczył mnie ,że wszystko przede mną ,to najlepsze na pewno ...
tylko ode mnie zależy co z tym zrobię

mogę spierdolić jak 99 % rzeczy w moim życiu
ale mogę też wykorzystać ten  1 % i pomnożyć go na 100 %

mam listę postanowień na 2014 rok ...lista rzeczy małych jak główka od szpilki

i tylko ode mnie zależy czy będą większe czy pozostaną nie zrealizowane

najważniejsze jest to niespisane postanowienie


Być panią swego losu !

Życiowego kopa w 2014 roku drodzy czytacze od Deep :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.