Translate

poniedziałek, 4 listopada 2013

Samotna czuję sie tylko wśród ludzi

Czasem stoję na środku miasta i mam cholerną ochotę wyrzuci swoje Blackberry i wrzeszczeć
uciec ,uciec z niego i odzyska swoje dawne życie

zajebistej pracy
zajebistych zajęć w szkole jubilerskiej i radiu
wieczornych randek z super facetem
tych romantycznych randek ,na które wkładałam codzienne inną ,droższą sukienkę ,piękny makijaż
cho mieszkałam z nim i oglądałam 24 godziny na dobę

środowych wypadów na drinka z Z ,które kończyły się w czwartek rano

nie zależności
i tego ,że co miesiąc mogłam do woli odwiedzać moliera 2 i floriańską

brylowania na salonach i wywoływania skandali towarzyskich

Paryża co miesiąc i USA co wakacje 



nie chce tego co mam teraz
tej ludzkiej nudy
życia jak zwykły podatnik
szukania pracy i chodzenia na durne rozmowy
liczenia się z każdym groszem
tej beznadziei

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.