Translate

poniedziałek, 30 lipca 2012

Ból sprawia, że jesteśmy silniejsi, łzy sprawiają, że jesteśmy odważniejsi, a złamane serce, że jesteśmy mądrzejsi. Wódka z kolei, sprawia, że zapominamy o całym tym gównie.

Z reguły nie świętuję urodzin 3 dni ,ale ...następne i następne będą zapewne coraz smutniejsze ...życie ucieka a ja nie potrafię nic z tym zrobić ani tego wykorzystać

 urodziny - zawsze napada mnie głupie podsumowanie Co zrobiłam co spierdoliłam a czego tak na serio chcę
Tym razem ...doszło do tego pewne odkrycie
Odkrycie ilu ludziom mnie kocha, lubi Ilu na mnie zależy ilu pamięta ilu uważa za ważną cześć swojego życia.
AAA i ilu nie może bez mnie żyć .
Odkryłam też ilu jest w moim życiu bezwartościowych ,choć uważałam,że są całkiem fajni i marnowałam na nich sporo mojego czasu,czasu ,którym mogłam poświęcić na tych ukochanych.
Zrozumiałam też ,że otaczają mnie najwspanialsi luzie na świecie a ja głupia tego dotąd nie doceniałam.Bo zawsze na nich narzekałam,chciałam żeby byli idealni ,tacy jak ja tego chcę
Wczoraj zrozumiałam,że są ...nie tacy jak chcę ale są sobą i nie oddam ich za nic na świecie.

Tak bardzo chciałam zatrzymać czas.
Ale to by było zbyt łatwe ,nie na tym polega życie i szczęście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.