Translate

niedziela, 8 lipca 2012

po raz drugi w swoim życiu z zimną krwią rzucam kogoś kogo kocham ...i zapewne znów będę tego żałować do końca życia ...ale może właśnie na tym polega moje pojebane życie

Chciałoby się wykrzyczeć Ci w twarzy -JEBAŁ CIĘ PIES!!!
ale...nawet pies nie zniżyłby się do  poziomu ,do którego zniżyłam się ja

Ja też potrafię szantażować ...robić z siebie ofiarę i cały czas podsycać w kimś winę

A teraz pokażę to na co mnie stać

Choć rok temu uratowałeś mi życie ,musisz zrobić to jeszcze raz 

2 komentarze:

  1. mam iść z Tobą ...
    albo patrzeć jak umierasz...

    OdpowiedzUsuń
  2. przestań pisać i czytać !Ja chce czynu i decyzji -dobrze wiesz jakiej

    OdpowiedzUsuń

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.