Translate

poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Zobaczyć jak mógł wyglądać Twój koniec...-Bezcenne

Oglądałam wczoraj "Salę samobójców".
No cóż miałam 100%wrażenie,że oglądam film o sobie.
O swoim życiu
O swoich rodzicach
O pewnym okresie mojego życia,kiedy nie wychodziłam ze swojego pokoju,nie myłam się i cały czas ryczałam.O cięciu się nie wspominając.
ach co tu dużo gadać....
W filmie jest taki moment jak ojciec Dominika mówi"Daliśmy Ci wszystko.Czego Ty jeszcze od nas oczekujesz?"
Miłości ....-to powinien odp.Dominik.
Miłości i zainteresowania bo właśnie tego nie dostaje w życiu samobójca-ten doszły i ten nie doszły .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.