Translate

piątek, 5 sierpnia 2011

Piosenka 32

Cięgle na kogoś czekam
Piękna rola,którą gram
Zimna i wyniosła
Honor-przeszkoda
Ona nakazuje mi odmawiać
tego co podane wprost na tacy
Trudniej mi odmówić,
gdy kelnerem jesteś Ty

Królowa w świecie Burz
Ciągle jestem za daleko
Dlaczego Królu Burz
zawsze na Ciebie czekam ?
Rozpędzając tuzin burz
Nie mogę się Ciebie doczekać

Ile razy pomyślę o tym
Co się stanie już niedługo
Im bliżej do Ciebie tym
Bardziej nie mogę
bez Ciebie żyć
Nie dam Ci się rozwinąć
Będziesz tylko mój

Królowa w świecie Burz
Ciągle jestem za daleko
Dlaczego Królu Burz
 zawsze na Ciebie czekam?
Rozpędzając tuzin burz
Nie mogę się Ciebie doczekać

Wcale tego nie kryję
Jesteś moją własnością
Muszę Cię mieć
Inaczej nie przeżyję tych dni
Które zostały mi do śmierci

{Nie uwierzysz mi ,że jestem tak zakręcona
Nie uwierzysz mi póki sam się nie przekonasz
Czekanie tak hartuje
Tęsknota tak mnie zmienia
Samotność uczy doceniania Twojej miłości
Ale nie mogę znieść, że wciąż na Ciebie czekam ...}

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.