Translate

środa, 3 sierpnia 2011

Choćbyśmy przegrali wszystko.Dziś jeszcze możemy zacząć od nowa!!!

Żyje
ale mi się już nie chce
tak strasznie mi się nie chce
szkoda że nie mogę podłączyć się do respiratora ,który by za mnie oddychał...
3 miesiące bezczynności nie wiem jak to wytrzymam ,tu,z nimi
 Nie powinno być wakacji,urlopów,głupich świątecznych przerw.Bo wtedy musimy być sobą spędzać czas z rodziną,robić coś od siebie.Na jakiś czas zamiast robotami musimy być w końcu ludźmi.
Bezczynność mnie dobija tylko najgorsze jest to że nie zrobiłam jak na razie nic z tych rzeczy które sobie zaplanowałam...więc jest jeszcze bardziej dobijająco.Treningi i balet trzyma jakoś...
He a jaka konsterna na obecność S."W końcu się przyznaliście"powiedzieli.
"Nie, w końcu jestem szczęśliwa "-odpowiedziałam .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.