Translate

sobota, 9 lipca 2011

S.P? szybko sobie znalałam pocieczyciela

Chce mi się....OK nie mam przyjaciółki której mówię wszystkie sekrety więc pozostaje ten blog....sexu takiego ohhhh super namiętnego i brutalnego .
Niektórzy pomyślą wariatka,idiotka itp.ale dla osób które nie są samotne to może głupie.
marzy mi się też obudzenie się w niedzielny ranek u boku faceta i zjedzenie z nim śniadania.dla osób które mają takie cuda co tydzień to też głupie zapewne.Ale dla mnie to właśnie jest to szczęście o którym marzę i którego chyba nigdy nie osiągnę.

Już mi się nie chce i nie dam rady chyba.Kupiłam na Allegro 50 tab.ketonalu .wyliczyłam że mi wystarczy 38 ale dla pewności łyknę te 50.
Tylko nie wiem kiedy to zrobię .Na pewno nie przed Łebą która już we wtorek.Tak myślałam....kiedy ,kiedy by tu ze sobą skończyć czy po swoich 20 urodzinach czy może przystałoby mieć te 20 lat ....Kurwa to takie trudne wybrać sobie dzień śmierci

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.