Translate

poniedziałek, 18 lipca 2011

Jak zerwać z facetem z którym nawet nie zaczeło się chodzić?!

OOOOOOOOOO
Oj porobiło się
wczoraj wyciągnął na dyskotekę a raczej dancing -OK nie narzekam bo było super ,ba nawet całą noc tańczył tylko ze mną ,he a wcześniej na dyskotekach szkolnych pies z kulawą  nogą o mnie się nie spytał ...
Ale zerwał umowę i ma nadz.na coś więcej myśli o związku ale to się przecież nie nadaje bo źle zaczęte ....Tylko jak mu to powiedzieć?KURWA wiedziałam wiedziałam od samego początku że tego człowieka skrzywdzę że to nie będzie tak super bez zobowiązań ....
Oh Boże czemu nigdy nic nie idzie w moim życiu tak jak ja chcę?
Czemu nie zakochują się we mnie faceci którzy się mi podobają?
Czemu nie mogę robić tego co chcę ?
Czemu nie mogę być tym kim chcę?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.