Translate

czwartek, 7 lipca 2011

Piosenka 31

Telefon milczy
Raczej nie zadzwonisz
Udaję że wcale mnie to nie obchodzi
Oszukuję sama siebie że  cieszę się z zapomnienia
Więc w końcu najcierpliwszy
człowiek na Ziemi się poddał
Złożyłeś broń dałeś za wygraną

Opuszczona w mroku
Zapomniana we mgle
Szukam ucieczki
Sama nie wiem gdzie
Odpocząć od siebie
Odetchnąć od świata
Pozbyć się problemów
Boli mnie Twoja strata


Leki nic nie dadzą
Antidotum jesteś Ty
apogeum szczęścia to też Ty
Wystawiłam cię na próbę
Nie pierwszy okrutny raz
Zniszczyłam twe uczucia
Zamieniłam szczęście w głaz

Opuszczona w mroku
Zapomniana we mgle
Szukam ucieczki
Sama nie wiem gdzie
Odpocząć od siebie
Odetchnąć od świata
Pozbyć się problemów
Boli mnie Twoja strata


Po co Ci to było?
Znów to zrobiłam
Zniszczyłam niewinne uczucie
Zcynizowałam  optymistyczną duszę
Zabiłam entuzjazm
Na jego miejscu zostawiłam
Zawiedzenie&Smutek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.