Translate

poniedziałek, 30 maja 2011

Piosenka 29

Jestem chora na to co czuję
Teraz już wiem
Ty mnie uratujesz
Jesteś jedynym lekarstwem
które zadziałała
proszę zrób to dla mnie

Zjaw się dla mnie
Bądź prawdziwy
Ja już jestem

Zjaw się dla mnie
Bądź prawdziwy
Ja już jestem

Zjaw się dla mnie
Bądź prawdziwy
Ja już jestem

Nie wiem czemu
uzdrawiasz mnie
Nie wiem czemu
uzdrawiasz mnie


Myślę że to całkiem
 inna bajka
Ale zostań tu i teraz
Dobrze mi z Tobą
Tak bardzo proszę


Krzyk jest w mojej głowie
Krzyk którego nigdy
wcześniej nie słyszałam
Nigdy wcześniej
Nigdy wcześniej
Jesteś w mojej głowie


Próbowałam
Szukałam już wszystkiego
Obiecywałam sobie że
z tym koniec
Nie mogę stać się gorszą
niż jestem
Nic nie daje efektów
Tylko Ty możesz  mnie uleczyć

Zjaw się dla mnie
Bądź prawdziwy
Ja już jestem

[Nie wiem jak ale
uleczasz mnie
Nie wiem jak ale
uleczasz mnie
Sprawiasz że znów
 jestem ]
Zostań ze mną
Co z tego że jesteśmy z innej bajki...?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.