Translate

czwartek, 19 maja 2011

Czy kobieta modliszka istnieje?-TAK! właśnie czytacie jej blog

W dzieciństwie miałam fazę na oglądanie brazylijskich telenowel.Byly tam zle Panie-intrygi ,ostry makijaż i nieustanne czynienie zła.Albo łapały facetów -wysysały z nich życie i zostawiały.Oczywiście ich nie lubiłam bo były złe a piękne glówne bohaterki zawsze przez nie płakały,szczęśliwe pary były rozdzielane.
Dziś już nie oglądam żadnego serialu no może oprócz Czystej Krwi
ale na codzień mam doczynienia zr złą Panią-widzę ją w lustrze,jestem nią .
Im czlowiek starszy tym lepiej siebie poznaje-tak bardzo chcialabym byc młodsza bo wtedy bym nie odkryła tego co we mnie siedzi.
Nieskończone pokłady zla,kłamstw,oszustw ,egoizmu i upszykszania ludzkiego życia,nienawiści do siebie ,świata,ludzi.CZYSTE ZŁO
JESTEM CZYSTYM ZŁEM
 
Tak bardzo tego nie chce i wiem co, a raczej kto może to zmienic.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.