Translate

niedziela, 15 maja 2011

Piosenka 28

Pamiętam co mówiłeś do mnie
Wiem,że nic już tego nie zmieni
Nie zmieni tego co zrobiłam
Ile skłamałam żeby
Ciebie zdobyć
Ile przez to poświęciłam
Żeby przy Tobie zaistnieć

Staranie zależy od kłamstwa
Im bardziej pragniesz
więcej kłamiesz
Całą drogę do Ciebie
kłamałam
Nie Nie Nie cofnę
Ale zostanę na tym
co utworzyłam
Bo Ty nie pozwolisz mi odejść
Cała wina jest moja
Nigdy już nie będę święta
Nie Nie Nie odejdę
 bo Ty na to nie pozwolisz
To będzie bolało
Wolę nie

Nie mogę ogarnąć tego
jak ważny jesteś dla mnie
Cały czas powtarzasz że nie
możesz beze mnie żyć
Nie wiem kto teraz jest ofiarą
Od Ciebie nigdy nie odejdę
Nie zmarnuję tej trudnej drogi
Kłamstwo było moja drogą do Ciebie

[To jest miejsce w którym
zostanę
Zbyt wiele kłamstw
Zużyłam by je zbudować
Dobrze nam razem
Więc po co to  psuć odejściem
Nie odejdę
To by było zbyt
bolesne dla Ciebie
dla mnie
dla nas

Nie Nie Nie cofnę tego
Nigdy nie będę już świętą
Nie Nie Nie odejdę
Bo Ty na to nie pozwolisz
To będzie bolało
Ciebie
i
mnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.