Translate

piątek, 19 czerwca 2009

Piosenka 9

Oddam wszystko co mam za to by być z Tobą
Jestem w stanie zrobić wszystko za choć rok niezmąconego szczęścia z tobą
Postawię wszystko na jedną kartę
W zamian beztroski obok Ciebie

Jak to zrobić mam?
Co przyniesie czas?
Pragnę tylko jednego
Życia przy Tobie
Twojej bezinteresownej miłości

Kiedy zadasz to pytanie?
Boisz się nie możesz przewidzieć mojej reakcji
Ja tylko na to czekam
Nie...
Tak naprawdę wcale nie wiem co Ci odpowiem
Tak bardzo chcę być tam gdzie Twoje życie zostać jego częścią i współtworzyć je

Jak to zrobić mam?
Co przyniesie czas?
Pragnę tylko jednego
Życia przy Tobie
Twojej bezinteresownej miłości

Teraz już wiem
Nie mogę wymusić na Tobie decyzji o pozostaniu
To zbyt egoistyczne
Ty nie możesz zobowiązać mnie do czekania na Ciebie

Jak to zrobić mam?
Co przyniesie czas?
Pragnę tylko jednego
Życia przy Tobie
Twojej bezinteresownej miłości


[nie ograniczajmy się nawzajem
Nie wiążmy więzami egoizmu
Pragnę tylko jednego
Twojego szczęścia za wszelką cenę
Chcę tylko tego Chcę tylko tego
Twojego szczęścia
Twojego szczęścia
Nawet kosztem moich wyrzeczeń
Chcę tylko tego
Twojego szczęścia
Chcę tylko tego
Twojego szczęścia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.