Translate

piątek, 26 czerwca 2009

Piosenka 11

Wyjechałeś wszystko już skończone
Podjałeś w końcu decyzję
Uświadomiłeś sobie że nasza miłość nie ma sensu
To dobry początek naszego nowego zycia bez siebie
Musimy wyleczyć się z nas samych

Dzieli nas ocean
Tysiące litrów wody
Może to nie woda
To miliony łez
ludzkich trosk i tragedii

Ja zostałam opuszczona i samotna
Będę czekać może w nieskończoność
Zachowam w sobie trochę nadzei
Taka mała iskierka
Ta mała iskierka będzie trwać
Bo ja wcale nie chcę wyleczyć się z tej miłości

Dzieli nas ocean
Tysiące litrów wody
Może to nie woda
To miliony łez
ludzkich trosk i tragedii


Oboje tęsknimy tak daleko od siebie
Trzymamy w sobie małe zalążki nadziei
Żadne z nas nie chce wyleczyć się z miłości
Katujemy się uczuciami dręczymy wspomnieniami
Ani Ty ani Ja nie wyznamy sobie że się kochamy


Dzieli nas ocean
Tysiące litrów wody
Może to nie woda
To miliony łez
ludzkich trosk i tragedii

[przyjdzie taki dzień
Wszystkie nasze smutki wezmą górę
Tego dnia stanę na brzegu oceanu
Dla Ciebie go przepłynę
Pokonam miliony łez ludzkich trosk
i tragedii
Stanę przed Tobą i powiem Ci
Pierwszy raz w życiu prawdę]

Jesteś miłością mojego życia
Nigdy nie przestanę Cię kochać
Wcale nie chcę się z Ciebie wyleczyć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.