Translate

czwartek, 11 czerwca 2009

No cóż nieoficjalnie mam już wakacje!Wczoraj wyprowadziłam się z internatu i już nie idę do szkoły tylko zjawię się w piątek po świstek,że zdałam
Jestem spełniona bo dopięłam swego i mam 4 z angielskiego. postanowiłam tak mam zawsze dostaje to czego chcę tak się cieszę tylko z fizyki...kurde nie udało mi się nie mieć żadnej 2 i ta z fizyki będzie na świadectwie maturalnym bo fizyka kończy mi się w tym roku.Trudno...mam nadziej,że na prawo nie biorą tak tego pod uwagę...!
Zawsze dostaje to czego chcę ...
W poniedziałek robimy z P. wypad do stolicy...Kino i raut po Arkadii.Będzie fajnie musi być.

Czuję,że rana się goi powoli ale ....kiedyś jej nie będzie Jestem taka szczęśliwa i pełna takiej wewnętrznej siły po prostu chce mi się żyć!!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.