Translate

wtorek, 23 września 2014

Streets full of the Autumn

od ok 7 godzin mam dwoją ulubioną porę roku
nie tylko ulubioną ale i rodzimą bo taka pogoda jak będzie u nas jest przez cały rok w kraju gdzie powinnam mieszkać
tak jest też w całe Skandynawii którą kocham i gdzie uwielbiam być
coraz częściej myślę o tym ,żeby wyprowadzić się tam na jakiś czas
uciec od K i od Warszawy
ostatnio R pisze do mnie mejle ,jakby chciała mnie poznać lepiej
a jeszcze 23 lata temu mnie nie chciała...

może tam ktoś wierzyły we mnie ,może tam mogłabym stworzyć moją wymarzoną markę biżuteryjną skoro tu W Polsce nawet  K uważa,że to głupota
każde takie słowa jak te wczoraj rozdzierają mi serce i oddalają mnie jeszcze bardziej od niego

zaczynam go nienawidzić
zauważać każdy jego błąd i mu go wytknąć
ostatnio jest dla mnie jak rzep,który przykleił mi się do spodni i nie chce odczepić
nie chce spędzać z nim czasu ,nie chce żeby poszedł dziś ze mną do lekarza

nie chce go  ani jego litościwej miłości


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.