Translate

piątek, 27 czerwca 2014

Cala wiosna bez novum

Od kiedy stopniał śnieg
Od pierwszego dnia wiosny czekałam na magiczne chwile
 Czekałam na 24.04
Czekałam na powiew novum
 Czekałam na energie odnowy i nowe życie jakie przynosi wiosna
Nie doczekałam się
Powoli kończy się czerwiec
 Przyszło już kalendarzowy lato a tu nic
Nawet na kino plenerowe nie chciało mi  się tyłka ruszyć
 Świętowałam wiosnę marnymi spacerami i jednym lenieniem na kocu
Tylko tyle
Zadowalam się ochłapami ciepła jakie przyniosą maj i czerwiec
 Liczba spacerów po ulubionych pm -zero
Liczba romantycznych spacerów po Łazienkach Królewskich  -zero
Liczba romantycznych randek -zero
Zadowalam się ochłapami miłości rzucanymi przez K
Bo jedyne co mi zostało to szuranie butami po popiołach naszej miłości i wspominanie poprzedniego magicznego lata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.