Translate

niedziela, 30 czerwca 2013

Na rin­gu ser­ce z ro­zumem wal­czą tak zawzięcie, że sędzia przes­taję od­dychać, zni­ka, nie ma siły prze­bicia. Zagubienie...

nie wiem co jest

czy jestem zbyt inteligenta na ten świat ...taki głupi ,pusty i powierzchowny ?

czy to kwestia tego jak i gdzie mnie wychowali
otaczali artystyczną bohemą ,teatrami ...bóg wie czym a potem wypuścili w świat
obcy i nie zrozumiały

ma wrażenie ,że nie pasuje ,cholernie nie pasuje do tego świata ,miejsca gdzie teraz się znajduje

siedzę na tarasie i patrze na miasto
zaciągam się  entym  papierosem ,popijam J.W kupionym za ostatnie pieniądze


sama bo straciłam przyjaciela  i chyba wcale nie chce się do niego już odzywać -tak będzie lepiej dla nas

chociaż tak bardzo boli mnie ,że nie mogę teraz wybrać jego numeru i zadzwonić,żeby przyjechał  był ze mną ...

boje się zamknąć oczy bo powraca do mnie scena ,kiedy na plaży bierze się piasek do ręki a on przelatuje przez palce i za sekundę go nie masz ...

bo tak mam teraz z moim życiem





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.