Translate

sobota, 8 czerwca 2013

Maluję autoportrety, bo tak często jestem sama, bo jestem tematem, z którym jestem najlepiej zaznajomiona.(Frida Kahlo)

uparli się w szkole projektowania na autoportrety
Z pozoru nie mam z tym problemu
z pozoru ...tylko bo mam w sobie i ze sobą  szereg problemów więc jak mam klarownie i przejrzyście przedstawić swoją osobę?
za każdym razem wychodzi chaos  totalny ,albo moja prezentacja jest taką psychiczną sieczką ,że prowadzący robi przerwę

jestem w tym do bólu szczera
wywlekam flaki na wierzch i szokuję

i tak oto wczoraj  doszłam do zaliczenia
cały rok pracowałam nad tryptykiem: trois baise -une salope
cały rok ...
i tak wczoraj  patrzyłam na nie i doszłam do wniosku ,że osiągnęłam perfekcję ,perfekcję w poznaniu siebie
ale nie takim banalnym
wiem ,że nie raz siebie zaskoczę -wyborem,reakcją
wiem także ,że nieraz zawiodę

patrze na obrazy i czuje zajebiste uczucie pogodzenia się z samą sobą
zgody z samą sobą
spokoju 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.