Translate

niedziela, 7 kwietnia 2013

Postcards/Houston :I spread my arms out wide As I inhale the skyTaking in the tide...


zaczęłam pękać na lotnisku  gdy usłyszałam te tradycyjne słowa:
Welcome in country Miss S

Zawsze wtedy czuję to uczucie ...które straciłam 7 lat temu
Uczucie,że gdzieś przynależę ...
Gdy byłam mała pytali czemu Kraków  i gdzie to w ogóle jest  ...
A ja odpowiadałam -Przez pomyłkę ...


Rozpadła się na kawałki ,gdy zobaczyłam A

Tęskniłam ,choć prawie co dzień gadamy na skype

Ale ...
wtedy ja
rozryczana
zbolała

umarłam
i odrodziłam się na nowo

I już nic nie jest takie samo ...



26.03-1.04

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.