Translate

czwartek, 25 kwietnia 2013

jedyne miejsce gdzie czuje sie na właściwym miejscu to ...

teatr

A jedyny człowiek ,którego rozumiem i  podziwiam to ...

"Któregoś dnia oślepniesz-Jak ja.Będziesz siedział,gdzieś ,punkcik zagubiony w pustce ciemności-na zawsze.Jak ja.Któregoś dnia powiesz sobie :"Zmęczony jestem ,usiądę "i usiądziesz .A potem powiesz sobie :"Głodny jestem ,wstanę i zrobię sobie coś do jedzenia"Ale nie wstaniesz .Powiesz sobie :"Nie powinienem był siadać ,ale skoro już usiadłem ,posiedzę jeszcze trochę ,później wstanę i zrobię sobie coś do jedzenia"Ale nie wstaniesz i nie zrobisz sobie nic do jedzenia .Popatrzysz na chwilę na ścianę a potem powiesz sobie :"Zamknę oczy ,może prześpię się trochę,będę potem czuł się lepiej "i zamkniesz się w nieskończonej pustce ,której nie wypełnili by nawet wszyscy wskrzeszeni zmarli i będziesz w niej jak ziarnko piasku pośród stepu.Tak ,któregoś dnia poznasz co to jest ,będziesz jak ja,z tym,że nikogo już nie będziesz miał,bo nie zlitowałeś się nigdy nad nikim i nikogo już nie będzie kto się ulituje ..."(S.Beckett Końcówka ;tłumaczenia własne z oryginału )

I tak oto dziś będąc sobą w swoim miejscu podziwiając dzieło swojego autorytetu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.