Translate

poniedziałek, 11 lutego 2013

z łatwością przyszło mi wyśpiewać tą piosenkę

i to może dowód na to ,że albo na serio nic dla mnie nie znaczyłeś
albo jestem bez serca i na prawdę nie umiem kochać
albo jestem z tych co 10 upadną i 11 się podniosą 
i może macie rację drodzy znajomi mówiąc o mnie kobieta ze stali

To był ten klimat
bohema karaoke i trochę za dużo vódki
dla mnie i dla Ciebie
ale ten dystans pmół ,przynajmniej tak czuję
Tobie i mi
a może za jakiś czas ...

"Nie masz pojęcia jak to jest
Spotkać kogoś takiego jak ty
 Supermana w samolocie
Siedzisz obok Lois Lane
Masz tę kobietę, ale chcesz by odeszła
Byś mógł pieprzyć nastoletnią blondynkę
I jesteś bystry jak cieknący kran
Kapiąc i sącząc się na ludzi w mgnieniu oka
Potrafisz gadać ale nie masz jaj
Trzymaj język za zębami tej pijackiej mordy"


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.