Translate

niedziela, 3 lutego 2013

patria mea totus hic mundus est

Chce tu zostac ,czyli uczucie,które przepełnia mnie gdy jestem daleko od mojego pieprzonego kraju pochodzenia.
To uczucie przepełnia mnie także wtedy gdy jestem szczęśliwa(rzadko to się zdarza)
Daleko od problemów wszystko jest takie łatwe,proste i do rozwiązania
plany  do zrealizowania,i najlepiej to zakasałabym rękawy i zaczęła je realizowac
A potem przyjdzie szara rzeczywistośc ...


cudowne dni z ludźmi,którzy mnie kochają ,bezinteresownie
To CI ludzie,których odkryłam całkiem niedawno , cały czas uczę się ich kocha od nowa choc jedna urodziłam mnie,druga jest moim bratem a trzecia też nim jest -byłam świadkiem jak rośnie w  brzuchu mojej mamy,jak się rodzi i rośnie ...
Byli i są częścia mojego życia a ja nie potrafiłam ich dostrzec i docenic...
mam nadzieję ,że to koniec złej mnie ...

Ładuję akumulatory słońcem (32 C!!!!!) ,radością i odpędzam złe myśli o szarej warszawskiej rzeczywistości,która mnie czeka...jak to ja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.