Translate

sobota, 26 maja 2012

mówisz do słońca , płacząc wraz z deszczem.

Nieprzespana noc ...
cudowna noc w najcudowniejszym z miast 
nie nie stracona noc 
przemyślana noc 
siedząc nad brzegiem Wisły i podziwiając panoramę myślałam
nad swoim życiem -co ja z nim zrobiłam ,gdzie dalej z nim popłynę,utonę ....
O nas Kochanie o tym co chcesz zrobić  ,o tym,że nie ...Cię tak jak bym tego chciała,tak jak na to zasługujesz ,czy My mamy w ogóle jakiś sens ?
ma sens jeśli oboje będziemy walczyć .walczyć .bo to walka z tym kim jesteśmy ,co robimy.
Ten zawód nie mam życia prywatnego,wiesz o tym,przekonujesz się o tym właśnie po tym jak mnie poznałeś ...ja też teraz tego doświadczam...zabiera nie tylko nasze emocje,siły ...
W tej nocy poszłam na kładkę gdzie zwiesiliśmy tą głupią kłódkę ...chach nadal chyba tam wisi nie mogłam jej znaleźć w nocy ale pewnie jest ...i będzie tam wisieć dopóki któreś z nas nie wskoczy do wody i nie wyłowi kluczyka.
Niedługo minie rok od tej chwili na  Morzem ...
Oprócz Ciebie był jeszcze jeden człowiek do którego czułam coś podobnego,który był tak ważny dla mnie jak Ty ...już nie żyje .byłeś ze mną przy tym ...
Nie wiem co będzie jutro,pojutrze za miesiąc za rok. 
Ryzyko 
Przecież o to w życiu chyba chodzi ?
Wierze w nas ,skoro w Boga przestałam 
...tylko Ty nie widzisz teraz smutku w moich oczach, lecz tylko Ty dziś wiesz, jak potrafię kogoś kochać!
To moje miasto 



1 komentarz:

  1. Nie myśl Proszę więcej Kochana i wracaj do nas do Warszawy !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.