Translate

czwartek, 1 marca 2012

a ja wam mówię zakochajcie się w sobie,to jest jedyna miłość i osoba,która zostanie z wami do końca życia...

Kolejny krok milowy w moim życiu...
Jestem z siebie dziś taka dumna....
Dałam radę ,przyznałam się publicznie
Teraz mogę już wszystko.
Dam radę bo wiem,że z Tobą u boku jestem bezpieczna.
Tak więc stało się
Prawie rok po tym jak  "galaktyczny podmuch zniszczył cywilizacje",znów jest ktoś ,kto odnalazł we mnie opcje "odmrażanie"
To już pisze inna, nowa Caroline .
Mam szczęście,jestem szczęśliwa
bo Kocham i jestem Kochana
i to nie kaprys i to nie chwila i to nie dotyczy tylko zakochania tylko wszystkiego co ostatnio się we mnie i wokół mnie dzieje.
Wiosna moja ulubiona pora roku.
Znowu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.