Translate

poniedziałek, 19 września 2011

Po swojemu !!!!!!!!!!!!!!ALLELUJA KURWA NA PRZEKÓR WSZYSTKIM

Kurwa kurwa kurwa
To tak na początek rozważań
Myślałam,że mam twardy charakter,nie podatny na wpływy i inne takie.A tu zoong.
Kurde wystarczyła jedna rozmowa z koleżanką na Fb i przejrzałam na oczy.
Ale nie mogę w to uwierzyć -przecież jestem bezwzględna,kłamie bez mrugnięcia okiem,totalne chodzące żywe zło.I tak dać się omamić.
Może dlatego,że była w sumie to jest miła,dobrze się dogadujemy?
Ale jak to teraz odkręcić -bo przecież ja już na każdym kroku łapie sż myśleć tak jak ona,robić to co ona.
Nie potrafię być tak naprawdę sobą,zamiast dojżewać to przez ten rok cholernie zdziecinniałam.
Ciuchy,kosmetyki jak kurwa mała dzidzia.Jak mam trochę grosza to go zaraz wydaje bo coś mi jest niezbędnie do życia koniecznie potrzebne.
Ona nie martwi się o jutro bo zaraz wyjdzie za mąż za tego swojego G. i skończy jako house manager wydając ciężko zarobione przez niego pieniądze.
A ja tak nie będę mieć bo do wszystkiego będę musiała dojść sama.Nawet jebanego prawka nie mam  bo rodzice nie dali na to kasy.
Może przestać w końcu narzekać na to,że jestem inna i zrobić z tego zaletę?
Przestać się zmieniać na potrzeby ludzi i iść po prąd,zacząć żyć po swojemu !!!!!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.