Translate

piątek, 16 września 2011

Piosenka 34

Idź sobie stąd
Nie chcę Cię
Przestań zżerać mnie od środka
I zabiera mi życie

Ta upadła kobieta to
Ja
Wrak człowieka krążący,
gdzieś pomiędzy życiem
innych
Niechciany śmieć
pomiatany wiatrem

Kim jestem?
Czym jestem?
Zamiast krwi trujący jad
Na miejscu serca zimny głaz
Po duszy została tylko już tylko
pusta jama

Ta upadła kobieta to
Ja
Wrak człowieka krążący
gdzieś pomiędzy życiem
innych
Niechciany śmieć
pomiatany wiatrem

On jest wokół mnie
Czuję Go
Osacza mnie
A ja nie potrafię się od
niego uwolnić
Jego zło ogarnia mnie
Smutek odbiera mi wolę
walki

Co jeszcze zrobić mam?
Abyś przestał mnie dręczyć?!

Ta upadła kobieta to
Ja
Wrak człowieka krążący
gdzieś pomiędzy życiem
innych
Niechciany śmieć
pomiatany wiatrem


Odebrałeś mi duszę
Zabrałeś radość życia
Pozbawisz mnie życia
Wtedy dopiero nasycisz
się do końca ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.